tro mig när jag säger att det blåste idag!

Måste börja inlägget med att berätta om dagens fail, haha!
Vi var ute för rökpaus osv.
Och sen så lyfte Oskar upp Amanda på axeln och kliver bakåt där det var en liten nerförsbacke ungefär.
Han slår i väggen och ramlar baklänges med Amanda på axeln, som hamnar på han nästan.
Så jäkla roligt det såg ut, fyfan men stackars dom som fick ont.
Haha ^^

Sen efter skolan gick jag, Amanda, Oliver, JP, Robbe och Cecilia hem till Robbe.
Vi gjorde typ ingenting, lyssnade på musik, men sen orkade ingen göra det så vi gick ut och jag ville bara hem så jag och Amanda tog bussen vid 4 tiden ungefär för jag mådde illa idag igen, och ville bara hem och typ ta det lugnt.
Och nu ska jag inte göra något speciellt, kanske plugga NO.

Fyfan vad det blåste idag btw.!
Helt sjukt, och kallt var det dessutom, får börja med vinterjackan snart :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0