Neeej!

Seriöst jag vill inte vara sjuk eller vara hemma :(
Förkylningen har gått över i stort sett så istället så börjar man må illa!
Och jag som verkligen hatar att må illa, och det värsta är ju att jag inte mår illa nu längre.
Vaknar på morgonen och känner att jag inte kan resa mig, så jag bestämde mig för att åka till skolan sen när illamåendet gått över.
Sen när jag börjar fixa mig känner jag hur det kommer tillbaka och får springa till sängen och lägga mig ner.
Så jag mår illa, spyr, känner mig bättre, mår illa igen, spyr igen, och nu mår jag bra?

Är så jäkla uttråkad, så nu ska jag gå och tjata på mamma om en grej ;)


Kommentarer
Postat av: martina

uschdå, krya på dig tjejen!

2011-09-12 @ 14:44:15
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0