Kolla nu!

Jag är inte direkt nöjd med min kropp, det kan jag inte påstå.
Jag vill inte klaga, jag vill göra något åt det.
Haha ni som känner mig tror nog inte mig när jag säger att jag dragit ner sjukt mycket på rökningen, dricker typ inte, och har börjat träna lite (typ olika övningar bara, man kan göra inne på sitt rum).

Men det är sant faktiskt, haha för nu jävlar vill jag göra något åt det, för vet ni vad?
Att sluta äta fungerar inte, inte för mig längre.
Kroppen som jag anser snygg är inte benig och allmänt smal.
För det är en sån kropp du får av självsvält.
Kroppen "sjunker in" och man blir som ett skal.

En snygg kropp (tjej alltså) enligt mig har former men är fast och sen stora bröst.
En vältränad kropp ser tusen gånger bättre ut, men det finns gränser.
Magrutor är inte direkt något jag drömmer om, jag låter min pojkvän ha det istället ;)
Haha men ni förstår nog hur jag menar.


Kolla den här bloggen i kategorin Anorexi/Ätstörningar.
Läs det, och få det att fastna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0