Hemma igen, och nu mer förbannad?

I'm back, ganska skönt.
Förutom att nu när man är hemma så möts man av samma besvikelse eller kanske ånger som kommer av att Enköping är sig likt.
Eller snarare folket här, men det ska jag inte dra upp.
Tro mig, det kommer ta för lång tid och jag ska snart sova så det är inte ens något alternativ.
Kanske någon annan gång när jag kan sammanfatta allt.

Hur som helst, imorgon är det engelska prov, så jag får hoppas att det lilla jag läste idag fastnade och håller sig kvar tills imorgon eftermiddag.
Annars händer det nog inget speciellt, förutom idrott då.
Visstfan, måste packa upp allt i väskan, och sen packa ner massa annat i väskan.

Jaja hejdå på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0